orkar inte med skola imorgon..

Nej, imorgon är det skola. Är verkligen inte sugen alls.. tror nog inte att någon är det! Men det ända som är kul är att träffa alla kompisar. Idag var jag ju på grönan med hanna. Vi hade kul! Men hon började må illa ganska fort så det va synd.. Men sen träffade vi Linn sötnos och hon åkte lite med mig så jag iaf kunde få åka lite.. Men jag och hanna verkligen älskar insane! Men min favvo är insane, uppskutet & fritt fall :) Sen när vi skulle hem, gick vi ut för gå till bussen.. då va allt helt avspärrat och allt. Vi ba vafan är det här? så frågade vi några poliser och då skulle tydligen kungen och kungafamiljen komma.. så allt va helt avspärrat.. så vi frågade om vi fick gå in igen och det fick vi så jag åkte uppskutet igen medan vi väntade på att vi kunde ta bussen.. men sen fick vi ta en spårvagn ;) Men så såg iaf min dag ut!


Suddig jag vet.. men efter jag och hanna hade åkt insane !

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0