Nu är jag hemma!

Hej mina älskade bloggläsare!


Nu är jag hemma efter att ha varit hos min kusin med Hanna! Vi hade sjukt kul. Vi va ute och hoppade kollade på film och massa saker! shit.. vi vart skit flummiga igår så jag jagade hanna ute och när hon inte var berädd kastade jag mjöl i heeeela hennes face.. sen spottade hon i mitt face.. usch! xd Haha, men vi hade sjukt kul hela kvällen.. sen va vi där till ungefär halv 1 idag.. så lämnade vi min kusin för hon skulle köra 'livat' idag igen.. senlämnade vi hanna och jag åkte hem och bytte om.. sen följde jag med dit och kollade på henne idag igen! Sjukt duktiga dom är asså :) Men vi hade jätte kul. Förlåt att jag inte har bloggat men igår ikväll gjorde du Filippa massa. Tack älskling! ♥ Sen gjorde Elin ett, och ett nu på morgonen! så tack underbara människa!
Ni är verkligen underbara, jag älskar er! Elin & Filippa sötnosar.


Du är sjukt underbar älskling!


Så jävla söt gumman!  


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Bönan Vendela.

sv; haha vad ser det ut som, kvinna xd <3

2011-06-19 @ 16:49:56
URL: http://vendelajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0