No lifers ..

Nu är jag och Mathilda hemma från centrum.. det fanns inga tider till att klippa sig så det vart inget, (som tur va) ;) Haha.. Men sen gick vi till Ica, jag köpte 3 passionsfrukte r& mathilda en. Som vi åt på vägen hem! Gud, det är ju verkligen det godaste som finns! helt sjukt gott, sånt gott är ju det jag ska få leva på nu nr jag inte käkar godis.. Men frukt är så sjukt mycket godare så! Men nu sitter vi i min säng.. jag håller på med datan och mathilda nördar sin mobil som jag skrev i förra inlägget. Men jag spelar också lite på min mobilen.. fan mathilda är ju bättre än mig på alla spel ju! Haha! ;) Men vi har serriöst inga liv!

 Men nu ska ni få se några foton från idag.. usch jag bjuder verkligen på dom!














Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0