Någon?

Är det någon som gör fina & söta skyltar? Skulle behöva några nya.. Om det är någon som vill göra till mig skulle det var asjuuukt snällt! Sånnafall kontaktar jag personen och säger vad jag vill att det ska stå på dom.. och jag har ju gjort lite skyltar och sånt förut i bloggen flera gånger så ni vet ju ungefär vilken stil jag vill ha på dom!
Men är det någon som skulle vilja? Skulle vara sjukt snällt :D








Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: ida

sv:haha det är ju bara bra ;) vad gör du nu då? <33

2011-06-20 @ 12:10:33
URL: http://iddeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0