Morgon dagen.

Vi tjejer som ska sjunga på skolavslutningen får börjar 9 medans rästen av klassen börjar kvart över 8 eftersom dom ska se på matchen (skrev i förra inlägget) .. ;) haha! Men iallafall.. så det ska vi göra imorgon sen slutar vi tidigt. Då åker jag och Mathilda hem till henne och typ släpper ut hennes hundar och så.. och hon packar! Sen åker vi hem till mig och äter middag här och så.. lägger oss ganska tidigt för vi ska typ gå upp runt halv 6 på tisdag.. för vi börjar kvart i 9 och då måste vi ta 8 tåget.. och vi ska fixa oss i ungefär 2 timmar till skolavslutningen! Måste ju vara fin lixom? ;o Hahah.. Men vi ska fixa oss mycket och ha grymt kul! Det vet jag att vi kommer att ha! Så det ska bli grymt, längtar! Det är 6orna, 7orna & 8orna som har skolavslutning på tisdag. 9orna har på onsdag.. eftersom dom ska ju sluta och så! och eftersom det är en engelskskola så ska dom ha på sig sånna här dräkter.. nån som vet vad jag menar? sånna som dom har typ i filmen '' High School Musical '' .. Fattar ni? Haha, lite kul ;) så dom har själva på onsdagen eftersom dom ska springa ut! Så det är på onsdagen vi ska sjunga. Inte på tisdagen! Men det ska iallafall bli sjukt kul längtar som fan! Min brorsa går ju i 9an så han går ut nu.. lite tråkigt men aja. Men kom igen nu tjejer! Vi ger allt när vi sjunger, eller hur ?!

Sen får ni sjääälvklart bilder på mig och mathilda på tisdags morgonen! Säger inte nu vad jag ska ha på mig och sånnt! det får ni se på tisdag ! :D



SHIT! gud vad små vi ser ut! Är det serriöst vi mathilda? ;o haha.. älskar dig!



Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0