Mitt första videoinlägg!


Det här är då mitt första videoinlägg.. Jag är helt osminkad och inte plattat håret men jag bjuder på mig själv! :D Bra va?!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Filippa

OMG så sööööööööööööööött :D <3

2011-06-20 @ 21:18:46
Postat av: Bönan Vendela.

Söt du är<3. Haha ida du är så skum ena gången vi ses hatar du en låt man tipsar om nästa gång hör man att du typ älskar den. Haha gumman då :*

2011-06-20 @ 21:29:24
URL: http://vendelajonssons.blogg.se/
Postat av: nasse

bara ett tips till nästa video inlägg så kanske du ska sänka musiken för man hör inte dej så bra .. :( men annars va du jättesöt o så förtsätt med videoinlägg :)<3 din blogg e jätte fin!

2011-06-20 @ 22:44:01
Postat av: anna, you know Anna.. :P

2011-06-21 @ 19:46:00
Postat av: anna, you know Anna.. :P

Gillar du Rebecca & Fiona?

Dom hade en serie på svt play förut, som ägde ^^..

hehe, jag älskar dom! :D fast låten Bullets och Lumenary ones är lite gamla.. dom gör ju så få låtar....dom gör ju mest remixer på andra låtar och låtar som dom spelar på klubbar...



Ajaa ska sluta tjata.

ha en bra dag, kram! :D<3



2011-06-21 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0