min dag igen! men nu.. ta det lungt vid tv:n ----

Nu sitter jag i soffan och bara tar det lungt.. har verkligen hållt igång hela dagen idag. Fast ändå sjukt kul såklart! :D Först vid typ halv 12 så drog jag och min brorsa in till grönan.. men det var så sjuklt mycket folk bara flr att få åkbanden, och olle min bror har ju inte guldkortet så han tyckte det va onödigt om man behövde betala så mycket för att stå i kö i en timme lixom. Så vi gick tillbaka och väntade tills nästa buss eller spårvagn kom, visste inte vilken vi skulle ta så vi bara tog den som kom.. lixom vi hade hela dagen på oss så bara kul och veta var man kommer i stan .. haha. Men vi kom till typ min mammas jobb.. så vi va där en stund, åt lunch och lite så. Mysigt! Sen efter en stund åkte vi hem igen. När vi kom hem bytte jag om till bikini och la mig och sola & lyssnade på musik. Men jag har verkligen sjukt dåligt tålarmod så jag kan inte ligga och sola länge.. haha, så jag och brorsan spelade lite fotboll och hade det kul! Men är sjukt trött nu så ska bara ta det lungt, lägga mig tidigt tror jag! Har inga planer alls för imorgon, eller jo kanske lite! ;)


Gå in på Elins blogg, genom att trycka på bilden! En sjuuukt söt tjej med en skit söt blogg! Man blir fast, varnar er. Men gå in om ni vill se en sjukt fin brud! ♥ http://godizgriisen.blogg.se/

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Elin

aww va gulligt att du länkade den :D<33

Puss älskar dig <33

2011-06-03 @ 21:52:38
URL: http://godizgriisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0