Mathilda gästbloggar!

Hej alla underbara läsare!
 Ida snackar i tele med någon och jag gästbloggar! Vi ska sova nu eftersom att vi ska gå upp kl 6 för att hinna fixa oss till tåget som går kl 8.
Vi ska ha skolavslutning och då vill man ju vara extra fin, bilder kommer senare ;) ! Men ikväll ha jag och Ida ätit Thai mat, läst bloggar och flummat, jag har bland annat ätit Idas fötter! O.o sjuuka ungar asså!
 Men nu ska vi slagga så ni får ha det bra och kommentera mycket nu på Idas underbara blogg, som jag drogar!

 Ida darling, you are my everything, my sunshine, my angel, my life!





Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0