jag vill ha er tillbaka..

Har haft det sjukt kul idag med älsklingarna. Disa, Kajsa, Hanna, Emma & Mathilda.. ni är ju bara för underbara! Jag älskar er och saknar tiden då det alltid var vi! Varge dag i 6 år har det varit vi! Jag saknar allt.. vill att det ska vara som förr.. Inga slår er det är ni som är bäst. Mina egna tanter. Ni fattar inte.. Kan inte förklara mer än att jag verkligen älskar er sjukt!





Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emma Rosberg

jag älskar er så mycket så jag dör ! <3



ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLSKAR ER !! <3 <3 <3 <3

2011-06-16 @ 12:37:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0