Jag & Vendela ?


Många säger att jag & Vendela är lika.. Lixom lite på utseendet och sättet lixom.. Jag vet lixom inte riktigt om jag håller med om det eller inte. För båda vi är ju brunetter, lika sjuk humor och sånnt.. Men lixom sen är vi väll ganska lika men ändå inte lixom. Haha, hon som jobbar i våran caffeteria eller hur det stavas.. i skolan, hon frågade oss i början av terminen om vi va tvillingar.. och vi sa ja då och hon tror fortfarande på det.. Asså vi är inte så lika så fattar inte att hon kan tro det men lixom ändå.. Lite nyfiken lixom, vad tycker NI?







(Vendela sötnos har gjort till mig)







Men lixom vad tycker ni? ;)


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Bönan Vendela.

Haha, tycker inte heller vi är speciellt lika om man tänker på utseändet, men ja. Sjuk humor och så kan jag ju iaf hålla med om att båda har ;)

2011-06-12 @ 22:38:31
URL: http://vendelajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0