Jag försöker.. nu får ni hjälpa mig?

Jag försöker verkligen göra så många inlägg jag kan och hinner.. Men jag vet inte vad jag ska skriva om? Snälla.. har ni några förslag på något jag kan göra/skriva här på bloggen så den blir mer intressant att läsa och sånt? Om någon har nått förslag så kommentera!
Den får självklart länkning direkt!!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: ellen :)

Du kan skriva om saker som du stör dig på eller har åsikter om, kanske göra lite typ "rebusar" med bilder & så och sen den som gissar rätt får en länk eller nått sånt? Berätta om dina dagar & lägga ut bilder mm. Här har du några förslag, kram :)<3

2011-06-15 @ 22:09:49
URL: http://heddeh.blogg.se/
Postat av: Bönan Vendela.

Hiss/Diss, Bildbomber, Musik, Tips, Skriver om saker du vill ha, Mode och så , det är roligt att läsa om ! ;)

2011-06-16 @ 07:57:43
URL: http://vendelajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0