idolbilderna som jag hade lovat..

Kommer ni ihåg att jag sa att jag kunde göra en idolbild till dom som sedan kunde länka min blogg! Och det var 3 stycken som ville ha en idolbild så här kommer dom! Klicka på blilderna för att komma till deras bloggar.

Sötnosens Elin Lagers idolbild!





Sötnosarna Hanna & Tess idolbild;




Förlåt om dom kanske inte direkt vart som bästa men hade egentligen inte lust att göra dom idag och har lite bråttom.. men aja, till er iallafall! :)


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Elin

awww gud va gullig du är! <3

2011-06-15 @ 23:16:38
URL: http://godizgriisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0