home, sweet home

Hej sötnosar!

Nu är jag hemma från en rolig men ändå jobbig dag i skolan.. eller man kan inte äns kalla det här skola längre ;)
Idag hade vi choice. Det är som elevens val. Jag hade ''friluftsliv'' det lät ju lixom hur tråkigt som hällst.. och en i min klass hade det förra gången och hon sa att man satt i en skog typ.. men så va det inte alls idag.
Vi gick en ganska lång bit ner till en strand. Där gjorde vi lite staffetter och så.. sen åt vi lunch. Men det var några som inte tog med mat från skolan så då had einte dom någon mat så dom fick typ gå och köpa pizza. Jag gjorde inte det men det var några. Sen typ bara låg vi och solade och tog det lungt. Men jag trodde att det typ
skulle börja regna idag så jag tog svara tights och en långärmad tröja.. lixom hur varm tror ni inte att jag var? ;o
Jag höll serriöst på att dö!
Så det var sjukt jobbigt. Sen hdae jag typ ingen jag kännde i min grupp så jag va tyst hela dagen.. kul lixom! eller? Men sen efter lunchen stack jag och 2 andra och köpte en glass.. det var gott eftersom jag va så varmt. Sen spelade jag och min lärare typ strand tennis eller vad det heter! Det var faktiskt sjukt kul att köra det med henne.
Ajaa.. så såg min dag ut iallafall, till er som bryr er.. Men om lite mer än en timme så börjar min fotbollsträning så sticker såklart ner på den också.. Men får se om jag hinner blogga innan, annars blir det efter!

Ha det så bra! PUSS & KRAM

I nästa inlägg ska jag lägga in några bilder från grönan med Filippa. Så håll utkik !


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0