Har inget för mig.. ska man kanske dejta kudden redan nu?

Yapp, rubriken talar nog. Har lixom inget direkt att göra nu så funkerar på att stänga av datan och lägga mig? Imorgon kanske jag åker till göteborg med vendela & hennes pappa&syrra. Sånnafall åker vi på eftermiddagen.. men det är inte säkert än men vendela skulle höra av sig mer om det imorgonn bitti.. sånna fall kommer vi hem på typ onsdag! Hoppas det går för det skulle verkligen vara gryyyyymt!! Jag berättar imorgon hur det blir.. sånna fall lir det ju inte mycket bloggning alls men jag göra ju tidsinställda, några på mobilen och kanske någon som kan gästblogga så det kommer ändå in sånna fall. Men ska inte tro för mycket för det är inte säkert men hoppas det för det skulle vara sjukt kul! Åka båt & gå på liseberg! Kan det lixom bli bättre?









Fin rebus va? :D Men det är inte säkert men hörs imorgon bloggen!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Livettaraldrigslut - Ronja & Caroline

Kul att du är med och tävlar om att bli Dagens Blogg! :) Tipsa gärna andra så att dom har chansen! Vi meddelar dig när vinnaren är utsedd!



Lycka till! :D

2011-06-27 @ 08:51:51
URL: http://livettaraldrigslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0