Hanna sötunge

Nu har vi precis ätit middag.. shit vart sjukt mätta, ont i magen ;o  Men nu sitter jag med datan och hanna håller på lite med min mobil och typ ringer och smsar massa.. haha :) Men snart ska jag stänga av datan och vara lite sociala med varandra. Fast jag har guldkortet och har varit där flera gånger iår redan och va där idag så är jag ändå sjukt taggad inför imorgon med bästavän! Kommer bli bäst ♥ Vi ska vara där när det öppnar så vi tar ett tåg som går halv 10 .. ;) Men det ska bli sjukt kul, ska självklart tvinga hanna att åka frittfall och så!

Kommer bli bäst, både ikväll & imorgon!


Underbara tider med dig förut! Saknar dom..


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Nilla

tack detsamma sötnos :) <33

2011-06-06 @ 21:13:06
URL: http://pernillawallgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0