Haha.. asså vendela & filippa? vafan har vi för humor? ;o

Haha.. idag har jag varit med filippa vendela & mathilda.. fast mathilda åkte hem runt 3, trist att hon åkte så tidigt.. men iallafall. Sen hittade vi på lite saker och hade det kul! först hände en sak i köket. Orkar inte berätta det nu ;) sen när vi gick upp så va det första jag och vendela gjorde va att typ göra sönder Filippas dörr in till hennes rum.. jag stängde henne utanför och hon tryckte så den typ lossna.. asså svårt att förlara men ändå. Haha, men vi lagaade den typ efter att tag.. hoppas att vi gjorde rätt? Haha.. men sen hade vi bara kul och flummade och sånt. När mathilda va med på förmiddagen så badade vi.. så mitt hår va skit fult och allt så jag satte upp det i en bulle mitt på huvudet. Sen fick mina konstiga vänner på att vi typ skulle klä ut oss till töntar och lite sånnt och gå ut och typ gt lixomdriva ;) haha.. så vi tog helt cp kläder och gick ut och alla typ glodde på oss skit mycket.. konstigt lixom? Nää. Men vi har verkligen sån sjukt humor asså! SHIT ;)

Haha, men grym dag! Imorgon slutar min brorsa 9an så det är ju lite 'större' skolavslutning och jag och mina vänner ska ju sjunga.. ska bli sjukt kul! :D Så nu får alla hålla tummarna för oss så det går bra!




ÄLSKAR ER TJEJER !


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: ellen :)

lycka till imorn sötnos! <3

2011-06-14 @ 22:47:07
URL: http://heddeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0