Godmorgon ?

Filippa sov ju här inatt. Men hon skulle ut med sin båt så hon behövde vara i täby 8, och altså då gå upp 7.. sen ringde hennes mamma 7 och sa att hon behövde vara där 9 istället.. sen ringde hon senare igen och sa att hon behövde va i täby 10 så vi vakna hela tiden i onödan.. så nu är jag sjukt trött men aja! Dagens planer är inte riktigt bestämmda, men tror det blir grönan! Antingen med brorsan eller med Vendela! tror det blir Vendela men hon kommer hem 12 så får se. Är det bara jag som tycker att det är sjuuukt tråkigt ibland med sånna här långa helger? Asså såklart najs att inte gå i skolan men jag har aldrig något att göra! Lixom typ bara har tråkigt.. Men idag drar jag iaf till grönan har jag bestämmt. Det är så sjukt kul!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Elin

SV: Tack så mycket, Jag försöker göra så mycket jag kan men ibland har jag inte tid.. Puss <33

2011-06-03 @ 11:49:23
URL: http://godizgriisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0