Godmorgon & glad midsommar allihoppa! :D

Jag vaknade 12 idag.. och vi ska vara borta typ kvart i 1 så jag har sjukt bråttom.. Jag lockade mitt hår för jag har alltid platt så skulle göra lite anorlunda! Men jag ser helt förjävlig ut så jag måste platta allt nu och jag har typ 4 min på mig! ;o Usch.. jag blir sen tänker inte se ut såhär iallafall! Har inte tid att blogga nu.. men det kommer komma in inlägg under dagen! Kommer blogga í mobilen!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Matilda

Ha en jätte bra midsommar! :D

2011-06-24 @ 14:41:13
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0