Godmorgon bitches! ;)



Godmorgon bloggen!

Idag vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på.. Tänkte åka till grönan men typ inga kan/är hemma.. Trodde sen att jag skulle dit med Linn men hon kunde inte heller så jag får hittapå något annat idag! Det är ju sjukt tråkigt väder så man vill ju inte åka och bada eller något sånt.. så får se! Men serriöst! Om det är någon som vill åka till grönan! Snälla kommentera,  skicka sms eller skriv på facebook! Fast jag inte känner dig så jätte jätte bra.. lär vi ju känna varandra! ;) Haha, eller hur?

Juste.. på fredag är det ju midsommar också... vad ska ni hitta på då? vi brukar alltid åka ut med båden till en vik som heter ''ingmarsö'' men vi har tyvärr sålt våran båt så vet inte vad vi sak göra iår.. kommer serriöst bli världens tråkigast midsommar! Usch.. vill åka ut dit.. annars blir det srriöst ingen riktig midsommar!
Fett tråkigt att vara kvar här i åkersberga och fir! Nej det vill jag verkligen inte! Vill ut på sjön! Så sjukt mysigt!!

Vad ska ni göra på midsommar då? :D




Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Mathilda <3

JAG SKA FYLLA ÅR!!!!!!!!!!!MWOAHAHAHAAHAHAHAHH!!!!!!!!!!!! Ida du kan vara med mig på midsommar! ;D <3333333333 love you

2011-06-20 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0