Godmorgon!

Yes! Första dagen jag vaknar halv 11? Haha, men det var bara bra att Vendela ringde och väckte mig för jag lixom sover mig trött! Visste ni att man kan göra det? ;) Asså istället för att sova för lite så sover man förmycket och då blir man trött istället! Och percis det gör jag så måste fantiskt sova lite mindre! Men iallafall.. Vendela ringde och sa att jag fick följa med till Göteborg!! Så sjukt kul! Vi åker runt 1, först typ stanna i vänen och åka båt.. sen åker vi vidare till Göteborg, och går på liseberg! Beroende på väder så går vi på liseberg en eller två dagar, men om det är fint väder åker vi typ typ och badar i skärgården! Men det kommer verkligen bli så sjukt kul! Lixom det kommer äga! :D ÄLSKAR DIG VENDELA! Men jag längtar skit mycket! Tåget går om en eller en och en halv timme.. kan ta båda beror på! Så nu har jag brottom med allt. Ska packa massa! Så sätt fart nu Ida!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Bönan Vendela.

the kommer bli bäst YAYYYYYY :D

2011-06-27 @ 11:27:54
URL: http://vendelajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0