frågestund!



Nu kör jag på en frågestund! Fråga på bara! Ingen fråga är för dum. Eller jag svarar inte på för privata frågor! Men fråga på, om det är något ni undrar med mig, eller bara någon fråga ni är nyfikna över! Nu är det eran stund att fråga allt ni undrar över..
Kom igen nu. Fråga på! Jag svarar på era frågor när jag har fått ganska många frågor så fråga på nu!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Bönan Vendela.

1. vem gillar du mest av allt?

2. har du läst min blogg?

3. var det mej och filippa du menade i inlägget ovanför?



KRAAAAAAM ;)

2011-06-16 @ 21:24:24
URL: http://vendelajonssons.blogg.se/
Postat av: Hanna Lenhov

1. Kan du ge mig din OnePiece? ;)

2. Dina favoritbloggar?

3. Din absoluta favorit-sak?

4. Favorit mat?

5. Mobil elr dator?



( lite random frågor xd )



Puss// DIN BÄSTAVÄN <3

2011-06-16 @ 21:35:38
Postat av: ellen :)

1. vem/vilka är din/dina bästavänner?

2. vem är din bästa "killkompis"?

3. topp 3 favoritbloggar?

4. favorit årstid?

5. favorit ämne i skolan?

6. favorit mat?

7. favorit färg?

kanske kommer mer sen ;)<3 kram sålänge!

2011-06-16 @ 22:22:16
URL: http://heddeh.blogg.se/
Postat av: Mathilda <3

1. Vad vill du helst ha: pingvin/struts? xd

2. Nämn dina 5 bästavänner.

3. Vill du ''skapa'' minnen med mig i sommar, dvs träfafs mkt i sommar.

4. Saknar du Lucas?

5. Saknar du tiden med 5B eller tycker du det är perfa som det är nu med 6B?

6. Jag älskar dig mest på jorden + att du är min BÄSTAVÄN! Det var ingen fråga men aja! <3333

2011-06-16 @ 23:16:55
Postat av: sara<3

favoritämne i skolan? :d

hur lång är du? :)



jag suger på frågor men ah.. xd<3

2011-06-16 @ 23:46:53
URL: http://sarisvonpotatis.blogg.se/
Postat av: frida

1. Gillar du att sjunga?

2. Om du fick bestämma, vara en fågel eller vara en val?

3. Gillar du mig?

4. Äter du sparris?

5. Vem var din första kärlek?

6. Ska du resa till sommaren eller har du några planer?

7. Vad vill du bli när du blir stor? :P



ÄLSKAR DIG !

2011-06-16 @ 23:47:46
URL: http://lixxom.blogg.se/
Postat av: ellen :)

1. hur mycket väger du?

2. har du tappat alla dina mjölktänder?

3. vad har du för storlek i kläder oftast?

4. skostorlek?

5. kompisar eller familj?

6. gillar du bloggläsare?

7. favoritlåt just nu?

kaaanske kommer ännu mer sen:)) kram:)<3

2011-06-17 @ 09:55:26
URL: http://heddeh.blogg.se/
Postat av: Emma Rosberg

chips / godis

Ketshup / senap

lila / grön

höst / vinter

pool / hav

sjunga / dansa

bio / film hemma

Borta fest / hemma fest

cola / fanta



Det var mina uber coola frågor

ÄÄÄlskar dig ! <3 <3 <3 <3

2011-06-17 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0