Förlåt..

Förlåt för jag inte ar bloggat.. Men Filippa har ju gjort lite inlägg och Elin skrev i inlägget under att hon skulle gästblogga 2 dagar.. Hon frågade om hon fick så självklart lixom! Men imorgon kommer jag blogga helt som vanligt. Men Elin ville ändå göra lite inlägg också så! Men ifall ni trodde att det bara va hon som skulle blogga imoron så var det inte det gör jag kommer blogga helt som vanligt! Vi är sjukt trötta nu så ska typ sova.. Har haft sjukt rolig kväll! Berättar om hela kvällen imorgon för jobbigt att skriva på mobilen! Puss <3 Men tack Filippa finis att du bloggat idag och tack Elin underbara för du vill!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: emma §

många undrar hur dom kan få länk av mig, så tänkte ge er ett tips. läser ni min blogg & vill ha en länk och ta del av mina ca 1000 unika läsare, så skicka en idolbild till [email protected] så lägger jag upp bilden tillsammans med er blogg adress. puss! <3

2011-06-19 @ 04:33:30
URL: http://emmabsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0