Förlåt.. ;s

Förlåt bloggen för SKIT DÅLIG UPPDATERING.. Men igår va jag ju borta hela dagen eftersom det var ju midsommar.. och sen när jag kom hem kollade jag på film med brorsan.. sen idag har jag bara varit med familjen! Verkligen ingen lust att sätta mig vid datan. Men iallafall.. jag kan ju berätta vad jag har hittat på idag! Jo, jag vaknade kl 12.. lite kul för jag vaknar verkligen prick 12 varge dag.. lite konstigt ju? ;) Haha, aja skit i.. sen gick jag och olle (min brorsa) ut och plockade fläder, för vi skulle göra flädersaft.. Vi skulle plocka ''160 blommor'' så medans vi gjorde det så stack mamma och handlade allt som skulle vara till.. sen när vi va klara med det skölde jag och olle dom och la 80 i en hink och 80 i en annan.. sen hackade jag massa citroner och lite lime som man ska lägga med blommorna.. asså fläderblommorna ;) Sen hälde vi på socker över. Shit asså! man har så sjuuuuuuuukt mycket socker o saft asså! ;o typ 2 liter i en hink! ;o Aja.. sen kockade vi vatten och hälde över.. det ska stå och lite ''suga in'' i 3 dagar! sen är det klart, god saft! Mormor & farmor gör alltid det och det är verkligen det bästa som finns.. så vi gjorde jätte mycket! Sen efter det så körde hela familjen ''boul'' eller hur det stavas? kanske stavas ''bool'' ? I dont know?
Pappa och Olle vann över mig och mamma med 20-19.. skit nära att vi vann eller hur? fan! ;) Men nu ska vi snart äta middag sen ska vi kolla på film. Ska bli bättre med uppdateringen! Promise! :D Men det är lite tråkigt för jag hade mer än 100 läsare i förregår.. men igår fick jag typ 55 st! ;o vet att det var midsommar och sånt men ändå! Sjukt dåligt.. kom igen nu! :D vill upp till mer än 100 igen! Och ska uppdatare sjukt myclet för att komma dit.. kämpa är det man måste! Eller hur?

 
 


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Julia

varför skulle jag ljuga , men jag har seriöst runt 160 - 200

2011-06-25 @ 20:44:10
URL: http://flikenn.blogg.se/
Postat av: Julia

;)

2011-06-25 @ 21:02:21
URL: http://flikenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0