föresten.. godmorgon bloggen!

Jag vaknade för ungefär en timme sen! Har precis snackat med hanna bästis i tel och bestämmt lite inför ikväll .. och sen har jag också snackat med min kusin om ikväll! Vi blir hämtade runt halv 2.. men ska försöka hinna blogga mycket innan dess! men jag nåste packa massa saker också! Men detmåste jag ju hinna också? :D Sen senare ska vi gå ner och köpa lite snacks och sånt. Tror dom beställer hem pizza också.. men ska bli jätte kul! Hanna och min ksuin melinda.. FF ;) Sen har dom typ hurt någon film också! Men vi kommer ha det sjukt kul.

 Men om det inte blir mycket bloggning nu i sommar så är det ju för jag har ett underbart liv utanför bloggen och jag orkar faktiskt inte sitta vid datan hela tiden. Det är inte kul alls när det är så fint väder!










Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0