Filippa här! :D

holaaaaaaaaa! Ida fråga om någon ville gästblogga, och självklart ställde jag upp :D
idag ska Ida till sina kusiner med Hanna! så idag så kommer jag uptadera lite då och då. Men ida kanske slänger in nått inlägg i kväll om hon hinner. Jag har inte så mycket mer att säga eftersom jag inte ska göra nått speciellt idag bara att min farmor och farfar kommer ( alla lägger det i sin carebox hoppas jag) xd
en gammal bild på mej och älskling!
http://www.youtube.com/watch?v=_iwgExXgtdg&feature=player_embedded
en riktigt bra låt! PUSSSS


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0