En sjukt söt tjej asså- Hiss



Ellen Gardholm, du är verkligen en sjukt söt tjej! Du läser min blogg varge dag säger du.. och du säger också att du verkligen älskar den! Du säger det till mig ofta på facebook och jag blir verkligen sjukt glad! Vi känner inte varandra bra alls men du är så sjukt söt.. så måste verkligen hissa dig! Du gjorde en idolbild till mig ockå.
Du är så sjukt söt. Va bara tvungen att säga det! :) PUSS


Söt eller vad?


Tack för idolbilden sötnos!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Elin

Tack :) först inte men nu är jag det <33

2011-06-15 @ 21:13:22
URL: http://godizgriisen.blogg.se/
Postat av: ellen :)

Ida då ;) du hade inte behövt hissa mig, hihi. Men sjukt gulligt av dig i alla fall, tack! :)<3 kram

2011-06-15 @ 21:34:19
URL: http://heddeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0