Dagens fråga/tävling !




Vad ska ni göra på skolavslutningen? Och vad ska ni ha på er? Kanske nån fin klänning, kjol eller vad som hälst?
Jag är lite nyfiken på vad ni har för planer och vad alla ni andra ska ha på er. Så jag tänkte göra en liten rolig sak.. Kolla! Ni kommenterar här i min blogg vad ni ska göra och så, sen länkar ni eran blogg och skriver vad ni ska göra på skolavslutningen och så lägger ni in en bild på det ni ska ha på er! Och skriver att ni är med i min dagensfråga/tävling & länkar min blogg! För jag är jätte nyfiken på vad alla ska ha på sig.. och får ni självklart en FET länk! 

Så kom igen nu!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0