bortglömt inlägg..

När jag var med Emma så sa jag ju att vi skulle göra en rolig sak på kvällen som jag berättar dagen efter.. det vi skulle göra var att skrämma Disa & Elin. Dom skulle sova hos disa i tält. Och jag bor ju nära disa så vi tänkt e gå ner och skrämma dom på kvällen.. men sen vart det inte så för den kvällen bvar det ju skottlåssning här i åkersberga så vi vågade inte gå ut.. Men vi hade gjort det annars. Haha :)


Haha! älskling, kommer du ihåg den här dagen? shit asså! ;)


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emma Rosberg

Jag glömmer det aldrig !

Älskar dig <3

2011-06-15 @ 12:11:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0