Älska är ett starkt ord.. Men det är det ordet jag vill använda nu!

Yes! Älskar er mina underbara bloggläsare! För det första så fick jag besökrekord idag.. och nu har jag typ 105 unika! :D Ni kanske tycker det är skit dåligt.. men jag har ju inte direkt haft bloggen jätte länge och jag har lixom verkligen satsat nu den senaste tiden! Nu satsar jag självklart på 150-200! Och det ska jag klara.. tro på sig själv och bloggar mycket" huvudsaken är ju att iallafall försöka! annars kommer det aldrig gå! eller hur? :D Nu fan är jag på humör och ska göra allt för er!!!

Bloggläsare.. ni är underbara! bra statistik och skit mycket fina kommentarer.. bara rinner in hela tiden! blir så sjukt glad! :D




Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0