40års fest = fixa !

Mamma & pappa ska ju ha 40års fest imorgon.. så jag och brorsan har hjälpt dom med massa saker!
Jag ska ju inte vara med imorgon.. asså hjälpa till och sånt, för jag tycker inte direkt det är så kul att se alla... aa kanske inte ska gå in på detalj men nån kanske iallafall fattar? ;) Haha.. så jag är hon mina kusiner och tar hand om Melinda, och Hanna bästavän följer med dit.. och vi kommer ha det bäst! Men det ska bli sjukt kul imorgon iallafall! Min kusin är med i en sak som kallas för ''livat'' och det är premiär imorgon så det ska vi också se på innan vi åker hem till dom! Men jag berättar mer om imorgon, imorgon! Kommer säkert blogga där också! Så lovar, det kommer komma inlägg imorgon också!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0