10 saker.. (Tidsinställt.. På grönan med Vendela)

 

  • Jag verkligen älskar äpplen..
  • Jag är född i Saudiarabien, fast jag är hel svensk!
  • Jag bode i Saudiarabien tills jag var ungefär 1 och ett halft år!
  • Blir sur & ledsen när äns kompisar tar mina andra kompisar.. Lixom hitta egna?
  • Jag är väldigt spar samm.. asså om jag hittar något jag gillar i en affär så köper jag inte det direkt.. måste lixom tänka! Jag sparar verkligen och är försiktig om mina pengar..
  • Jag tycket det är sjukt tråkigt när inte äns killkompis skickar hjärtan.. xd
  • Blir jätte lätt avundsjukt!
  • Jag har hål i båda öronen.. och vill ta ett till i ena!
  • Jag plattar håret varge dag
  • Jag blir sur och irreterad på när folk aldrig uppdaterar sina bloggar ;)


Haha.. det var några saker. Vet sjukt tråkigt men ändå!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0