Vill göra svar på tal men..

Fick en så sjukt gullig kommentar av Disa älskling! Men eftersom jag är inne på mobilen så kan jag inte kopiera det eller något. Men iallafall, hon skrev typ '' OMG ida! Saknar dig så mycket! Vi måste träffas men ingen är hemma, men måste träffas direkt när vi kommer hem. Älskar dig mest finaste, sötaste älskling! Du ör bäst, underbar! '' något sånt skrev hon! , så försöker ändå göra ett svar på tal.. Sv; Aww! Älskar dig också sötnos. Ja såklart vi måste träffas när båda är hemma. Du är obeskrivlig! Du är finare . Älskar dig mest finaste ! <3

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0