Vilken stil är snyggast?

Jag gör ju lite skyltar och sånnt i mina inlägg ibland! Jossan laddade ner ett pogram till mig som jag tycker är jätte bra! Men det blir ju en helt annan stil på dom nya som jag gör nu, gämfört med mina gamla. Och nu undrar jag vilka ni tycker blir snyggast? Kommentera vilka ni tycker är snyggast! Gamla eller nya stilen? Hmm.. Alla som kommenterar får en länk! Själv gillar jag dom nya mycket mer. Men undrar vad ni tycker!




NYA!;












GAMLA!;
































???????????????
VAD TYCKER NI? KOMMENTERA


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Bönan Vendela.

Alla är skit fina ! Men vilket program ? hhiihih puss på dej <3

2011-07-04 @ 08:52:21
URL: http://vendelajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0