Vänner

Känner att jag vill hitta nya vänner. Nya gäng, börja om från början! Nya härliga personer. Vissa jag känner är falska, orkar inte det! Så nya vänner och nya tag. vad sägs om det? :D men jag älskar såklart mina vänner jag har nu, men ändå, kul med nya! Har börjat känna några, och hittills känns det som att jag kan lite på er till topp. Men man kan inte säga för mycket innan man känner dom väl! Eller hur? :D Men mina bästisar, Emma & Hanna. Älsklingar, har inte träffat er på år typ! Emma, du får ta och komma hem från smålan nu! Och hanna, kom hem från gotland eller vart du är! Saknar er som fan, Men har palnerat massa saker tills jag kommer hem! Åka till grönan med mathilda älskling! träffa disa, emma och hanna! Sen har jag bestämmt att träffa gamla gänget, Så om Disa Kajsa Hanna Emma Mathilda Anna & Elin ser det här! Hör av er, vi måste träffas! saknar er, ni betyder allt, kära gamla klass.. Saknar ♥

Men tjejer, jag älskar er alla, en sak jag säger till er nu ;




Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: emma §

Vem vill inte läsa om en snygg blondins liv ;) checka in min blogg så har du då hittat precisrätt!

2011-07-10 @ 21:17:46
URL: http://emmasvensson.tk
Postat av: Anonym

OMG ida!!! Mååååate träffa dig nuu!! ;o

Men båda är ju borta. Men vi ser ju till att ses när vi e hemma. Älskar dig mest! Du betyder så mycket för mig älskling! Puss saknade, finaste unge

2011-07-11 @ 17:48:26
Postat av: Emma Rosberg

Yes, det skulle väll vara lite chill att träffa nya ;)

Men dig kommer jag aldrig släppa..Never..

När jag kommer hem då jääeeklar :D <3

2011-07-16 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0