Tillbaka på mammas jobb

Hejsan bitches ;)

Sitter på mammas jobb nu igen, har ju varit och klippt mig. Tog ungefär en timme och en kvart. haha lång tid? men hon tunnade ut det skit mycket, klippte topparna och uppklipt! jätte skönt nu på sommaren med tunt, hade så jävla tjockt innan så jätte nöjd! :D Lägger kanske in bilder sen när jag kommer hem. Mamma är snart klar, så då går vi ut och kollar lite mer i affärer och så, sen åker till pappas jobb och sen åker hem! Ikväll ska vi typ åker ner till båten och fixa lite, mina kusiner kommer och ska kika påd den, nyfikna vettni , ny båt då kommer alla och kollar ;) haha, men statistiken börjar gå upp. Så fortsätt såhär nu, ochd et rullar in fler kommentarer så är skit glad! :D Då är det så roligt att blogga!

men nu kan jag ju platta mitt hår, OCH DET HÅLLER SIG PLATT! haha, kunde inte det förut -.-


HEJ DÅ LÅNGA, SLITNA & FULA HÅR :D



Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Lovisa och Lovisa

sv: tack du/din med! :D

2011-07-07 @ 21:20:03
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0