Tacos

gammal ↓


Har precis käka tacos. Gud, det finns verkligen ingen mat som är godare! Verkligen världens godaste! man tröttnar aldrig på det heller :D Haha, men iallafall. Jag mår bättre.. Åkte ner till båten med mamma för att träffa min kusins kille. Han ska typ hjälpa oss med att sätta upp fler palmor och sånnt. Han jobbar med det så han ska fixa det åt oss så vi skulle visa vart det skulle vara. Sen åkte vi och handlade mat.. så har inte gjort så mycket. Men pappa kommer hem snart och då åker pappa och mamma och gymmar, så jag kanske följer med dom ner. Får se, men känner mig lite sugen så. Ska lägga mig jätte tidigt ikväll.. shit har verkligen varit så sjukt trött idag! fattar inte hur jag kan vara det, sover ju fan som en häst?

Jag har lite foton från idag, alltså från grönan. Men jag vart inte direkt snyggast på dom ;) så måste täcka för mig och sånt. Sen har jag ganska många bilder fårn när vi lixom ''åker'' saker. Som jag har tagit lixom på fotot som man kan köpa.. så därför är det inte direkt så bra bilder för jag behöver somma och sånt men min mobil så det blir inte så bra foton då ;) men lägger in dom så fort jag kan. Hade iallafall sjukt kul men min lilla Filippa bebo .. xd 

 


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emma rosberg

Ahaha! Ida hästar sover ca 2 timmar per dygn

Gör du dett ? ;)<333

2011-07-05 @ 07:23:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0