Stadshustornet

HELLU! Förlåt att jag inte har bloggat så mycket, men jag har inte orkat, känner mig lite förkyld :/ har bara blivit sämre och sämre.

Idag har jag inte gjort så mycket, bara solat, spelat fotboll och läst xd .

Men igår så åkte jag, mamma och pappa till stan och skulle typ åka till Stadshustornet, (där dom har Nobelfesten), och så skulle vi fika . Tornet va 80 meter högt, alltså lika högt som Fritt Fall! Det var typ asiatiska turister ÖVERALLT! :D

( det är inte så bra bilder, för jag tog med min iPod)

utsikten från tornet.


typ en stjärna som va där uppe xd




Cool byggnad :D



// HANNA LENHOV

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0