Pictures









oo gash, bjuder :D


























Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: filip xd

du ska ta bort det svarta på bild 8 om man räknar upp till ner !! <3

2011-07-06 @ 18:54:18
Postat av: Felicia Thörnberg

Håller med Filip :o du förstör ditt söta ansikte med den :( hihi saknar dig gumman ! <3

2011-07-06 @ 19:25:48
URL: http://ffeliciat.blogg.se/
Postat av: veronika

men förfan sluta nu ida!



Vi byter Utseende nu! åå gassh klarar inte av att se dig smälter.. måste träffas snart.. Å jag dör älskar dig Ida! även om vi nyss har blivit kompisar så ser ma på dig att du är en äkta vän am kan berätta allt för! :) ♥ saknar dig!♥ om du vill gäst blogga på min blogg så får du det! för jag litar på dig ida! ♥ / veronika B

2011-07-08 @ 18:17:24
URL: http://browaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0