Mys

Hej bloggen! Nu sitter jag och myser i min säng, med jordgubbar, körsbär och passionsfrukt! så sjukt gott.. Jag har haft ont i magen hela dagen idag så stack ner till centrum och köpte det en snabbis, hittade också en bh! Så det är det jag ahr gjort idag, men nu ska jag kolla på film. '' Älska mig '' heter filmen! Alla säger att den är så sjuk häsmk så får väll vara berädd på tårar.. haha. Men gud, älskar frukt! myyyyyycket godare än godis och chips ju! :D Älskaaaaaaaa


Dagens köp :D dock kommer jag inte äta upp alla jordgubbar och sånt, men gud! Älska sommaren!





Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0