Mobilbloggning - Sängen

Nu ligger jag i sängen. Kom nyss hem.. Idag har jag ju varit med Mathilda och badat hela dagen, Smsat, solat och grymt med min älskling' sen cyklade jag hem runt 6 och mötte mamma på ÖH för att köpa öite kött och sånt till middagen. Sen åkte vi hem och åt, sen cyklade ner till några kompisar och tog deras lilla gummijolle till våran nya båt :D vi fick den ju idag så dom ville se den. Asså det är dom som vi alltid är med ute på sjön så dom var nyfikna! Så vi va där ett tag sen åkte vi båten hem igen. Tog en bild på båten, lägger upp den imorgon! Lovar :D men nu ska jag sova. Imorgon vet jag inte riktigt vad planerna är. Tror jag bara är hemma och tar det lungt, och får se vad sol händer. Vi ska packa ner massa saker i båten , eller så åker jag kanske till Grönan! Fast vet inte för ska dit massa gånger i veckan för har bestämmt med massa ;) haha, eller så åker jag bara ner och badar vid badholmen, solbrännan eller vid båten! Varför inte lixom? :D

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0