Måste fixa mig nu..


Idag vaknade jag runt tjugo över nio. Shit va verligen sjukt trött.. men ville inte sova mer för visste inte om jag skulle till grönan eller inte. men iallafall, jag ska till grönan idag med Filippa! Vet inte riktigt när vi åker men så fort som möjligt tror jag! Sen är vi där till kanske 7 eller något.. eller min pappa hämtar mig då iallafall! Tror nog faktiskt att vi kommer vara vid frittfall och tilt hela dagen .. haha! För det är alltid sjukt lite folk där, och mycket på insane och alla andra så.. Men när jag kommer hem ska jag göra lite ''hiss & diss'' och sånna saker. Lite outfittar och allt möjligt. Ni har kommenterat det mycket så ska självklart göra det för eran skull! :D Men somsakt så ska jag till grönan nu,och måste skynda mig lite. Så puss hej! ♥


aww.. filippa i vintras i sin stoooooora fjällräven


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Kajsa

sv; jaa vet ! nördar den 24/7 ! LOVE IT ! SAKNAR DIG ME IDAAAA !<33

2011-07-04 @ 16:38:14
URL: http://finastekompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0