Läs !

Jag får ju inga kommentarer + att jag har säääämst statistik, serriöst? Min statistik är piss.. om det inte blir bättre så lägger jag serriöst ner bloggen? Inge kul att blogga och lägga ner massa tid , om jag inte får något alls tillbaka? För typ 4 dagar sen hade jag lixom 112 unika typ? och nu har jag typ mer än dubbelt så lite! Lixom, jag är serriös! ska jag fortsätta eller inte?! Upp till er nu..   :D   
-,-



Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Linn Ahlquist <3 Syster ;)

asså du får verkligen inte lägga ner bloggen asså jag kmr läsa den dubbelt så mycket som jag har gjort asså,

gaash Ida jag dör om du gör det bby !! <33333

2011-07-05 @ 14:10:04
Postat av: Mathilda

Ida bästavän, jag läser din blogg 24/7 och kmr aldrig sluta! Snälla sluta inte blogga!!!!! ;( <3

2011-07-06 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0