kör på en diss



Jag dissar verkligen när man har gjort en idolbild till någon. Och den inte lägger in den på bloggen? Lixom jag skickade en till en för några månader sen, och jag frågade lixom om hon kunde lägga in den, för innan sa hon att hon skulle länka mig och allt. Sen frågar jag lixom, när ska du lägga in bilden? :) så säger hon bara sluta tjata eller stick! Lixom, man får väll fan vara tacksam för en idolbild! Man har ju lixom lagt ner tid på den? Det är verkligen en stor diss. Om någon har lagt ner tid på en idolbild, lixom hur jobbigt kan det vara att lägga in den då? gud, ingen respekt alls? stor diss!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Anna

fett drygt sagt! :O

2011-07-07 @ 09:21:48
Postat av: Anonym

vem gjorde du den till ?

ÄLSKAR DIN BLOGG !

2011-07-09 @ 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0