Klippa mig imorgon

Hello bitches!

Sitter i soffan och kollar på tv med familjen typ. Jag och mamma cyklade iväg en stund, jätte skönt att cykla på kvällen! Skit ljust sammtidigt som lixom varmt, skit najs ju. Har precis kollat på tv, sverige vann fan mot usa! grymt ju ;) haha, men ska typ lägga mig nu. Ska gå upp kvart i 7.. suck! Ska ju med mamma in till stan, och klippa mig 11. Så vi äter lunch på världens godaste thaii resturang och tar med oss maten till en park och äter där om det är sol! :D Och så ska vi kolla lite i affärer och sånt, kan säkert låna nån data på mammas jobb så jag kommer blogga! Sen efter lunch tar jag tunnelbana till pappas jobb och kollar där, för dom har bytt lokal så ska se hans nya! Så imorgon kommer jag bara vara i stan hela dagen! mys :D Vad ska ni göra imorgon?



// Ida love ♥


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0