Klantig jag är, typiskt mig?

Ligger i sängen nu och ska typ sova. Morgondagens planer är typ att åka ner och klippa mig, var sjukt läge sen jag gjorde det så det är så slitet att jag typ inte kan platta håret -.- Asså när det är slitet blir det ju som vita prickar längst ut på håret.. Så när jag plattar det så blir det lixom platt, och sen efter typ 5 min så lixom böjer håret sig åt olika håll? Så måste verkligen klippa mig, mitt hår är verkligen så sjukt fult just nu.. Usch ! Okej, det där va skit tråkigt att läsa om för er, lixom Kbry men ändå! Kom till saken ida! Ja, men jag gick till mamma som var i hennes säng och kollade på nått pogram i datan , då skulle jag sträcka på mig och slog handen rakt på sänglampan..Asså det syns inget men gör sjuuuuukt ont nu.. Svider skit mycket -,- okj, sjukt tråkigt inlägg. Men måste sova, Godnatt ! Ps; bloggar på mobilen så därför kanske stavfel och ingen bild ! ;)

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0