Kan börja göra mer skyltar nu. Jossan vissat mig ett grymt pogram!





Godmorgon bloggen! Jag ligger fotrfarande i sängen, håller på med datan.. Medans Jossan ligger och fortfarande sover! Gulligt! Jossan ska på kalas till hennes kusin 2, och kl 2 ska jag och min familj åka och segla hem våran segelbåt! Juste, det glömdet jag att säga, vi har köpt båte, asså dom som jag sa att vi skulle åka och kolla på.. och eftersom den båten är mer sportig jämfört med vår gamla så är den anorlunda att segla med.. så vi ska provsegla den idag. Sen nästa helg åker vi ut på sjön med vårt sköna gäng som vi har varit ute med i alla år! Och är ute kanske 3 veckor eller något sånt! så det är det jag ska göra idag.. och om det är någon som vill träffas idag, förlja med när vi hämtar båten så är det bara att smsa mig, facebook eller kommentera ! :D vad ska ni göra idag?


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0