IDA HÄR NU!

Förlåt för att jag inte har bloggat något alls på drygt en vecka, men jag är ju ute på sjön och vi har ju varit i Åland, kom tillbaka till Sverige igår kväll. Men jag kommer hem om ungefär 1-2 veckor! Så det ska jag skärpa mig och få tillbaka mina läsare :D men iallafall, Veronika sa att hon ville gästblogga nu ledans jag är borta, och självklart får hon det så det blir mer upptadering varge dag! Samma med Hanna , hon kommer också gästblogga så mycket hon kan/hinner! Och jag kommer göra inlägg då och då.. Så glöm inte att gå in på bloggen! Det blir upptadering eftersom jag är i Sverige nu! Men tack tjejer att ni ställer upp och hjälper till! Sjukt snällt ju. Älskar er <3

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0