Hemma

Sitter i soffan och bara tar det lungt. Har ätit middag, kom ganska nyligen hem från grönan! Hade det grymt idag med Bella! Hon hade ju inte åkt frittfall & tilt, men jag ville verkligen att hon skulle åka dom så jag tjatade och tjatade. Till slut lyckades jag! :D Visst är jag grym? Så hon åkte båda och älskade dom! Men första gången i frittfall.. shit hon var så sjukt rädd. Hon va fan läskig.. sa bara skit taskiga saker.. men sen tackade hon mig! ;) haha, men vi hade iallafall sjukt kul! Måste verkligen göras om! Vi åkte allt. Men ska kanske dit imorgon med henne igen eller så är jag med filippa.. vet inte! Men vad har ni gjort idag? :D




Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0