Hemma med älskling

Nu är vi hemma, filmen var grym! Tipsar er! :D Men nu ska Jossan ladda ner några pogram på min data, som jag kan göra skyltar och sånt på! Och sen ska hon typ fixa en ny header. Haha, Jossan bah; ida ska jag göra en header till dig och ladda ner lite pogram. Och lixom varför inte?! ;) Hon sa att hon var duktig så .. (vet hon skryter,) ;) nej.. Men byter aldtås inte för den jag har nu är ful, utan att hon ville göra en! ;) Men hon ville gästblogga lite också, så det kommer inlägg från henne ;) Hon vart sugen på blogga och ville ha en.. jag ba DU KAN BLOGGA PÅ MIN? ♥ så.


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0