GRYMT! (Ida)

Jag är nu på Stinas land!vi har haft det sjukt kul, jag sov här inatt! Jag har ju jämnt Stina hela livet, så vi stannade här nu när vi va ute med båten, sen ville jag inte med min familj så jag stannade här en natt, så ska ut med båten idag igen. Men igår va vi med två andra tjejer som heter Elin och anna, vi spelade in en film! Den blir grym ju :D haha, igår åkte vi ring ! Shit vad kul det var! Jag ramlade av 3 gånger! Shit, vi åkte i stora vågor så vi flög typ 2 meter, så sjukt kul! Nu sitter vi på andra sidan ön för att ha teckning! Haha :) har det iallafall GRYMT! Bilder kommer senare, på när vi åker ring! ;) Puss Ida

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0